mmm kantareeell....

Dagens middag bestod utav Kantarellmackor, mmm kan äta hur mycket som helst och när jag börjar bli för mätt så skippar jag brödet och äter direkt från stekpannan!

Skivstångspass är också avklarat, riktigt bra! klapp på axeln.
Igår kväll halv nio kom jag iväg till gymmet... packat med folk, drygt!
Nu kommer snart Älsklingen hem från gymmet också och antagligen så är hans bror med och då blir det film!
Det var därför jag ringde Lillen ;) by the way...

Bilder från förra fredagen då jag och Robert var i Norrhassel, mamma och jag agerade hemmafruar och lagade mat åt våra karlar!

Till förrätt blev det kronärtskocka, med kryddsmör och rödvinsvinäger.
Varmrätten bestod utav kycklingfilé i ugnen tillsammans med soltorkade tomater-basilika-fetaost och creme fraiche. Serverat med ris. (Recept från en tjej på jobbet).
Kvällen avslutades med äppelpaj och alfapet!







Mammas och min rad... lovande va?

I morgon är det FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0