Hösten är här

Jag hälsar den Välkommen!
Luften är så frisk på hösten och det blir så vackra färger ute i naturen.
Dessutom så är jag trött på att springa omkring i klänning och klackar, tacka vet jag stor-koftan och bootsen!
Alla ljus som man får tända gör inte saken sämre!






Idag har jag jobbat, och efter det svängde jag förbi hos pappsen & Annakarin, bjöd mig själv på både middag och fika! Perfekt nu när Robert inte är hemma!
Som by the way känns ganska skönt, lite egentid sådär på en tisdag kväll!
Klockan 20.00 så svettades jag på ett cirkelfyspass!



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Håller fullständigt med! Ska bli underbart med varma mysiga kläder, mina mössor och halsdukar;)

2010-09-08 @ 15:59:55
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0