Söndag

Söndagsångest hela dagen, har inte gjort någonting vettigt alls idag egentligen, men ibland måste man väl få ha sådana dagar också. En chans att få ladda om batterierna och att bara "vara".
I morgon är det måndag igen, och rätt vad det är så är det fredag, till och med Julafton närmar sig.
Jag älskar Julen och allt som hör det till, jag vill redan nu börja baka lussebullar och dricka glögg men där säger Robert stopp och belägg, inte förens första advent... otacksamma lilla gris ♥

Förra året vart det ingen adventsljusstake men i år ska jag banne mig ha en!
Kanske någon utav dessa?


Rusta 249:-


Åhléns 395:-



Rummet 595:-



Just ja, grattis alla till alla pappor därute, ni gör ett bra jobb trots allt, men inget går upp mot MAMMA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0