I wonder if you're lonesome tonight

Ensam hemma på en lördagkväll, vad gör man då? Dricker vin såklart och läser en bra bok, quality time med sig själv med andra ord. 
Birsta shoppingen vart ett fiasko, provade massor med jackor men inte någon föll mig i smaken... Förutom en som jag har pillat på tidigare... den är dyr men ack så fin... men med min medfödda (o)tur så var medium naturligtvis slut.
Det positiva är att det finns fler affärer som säljer detta märke så det blir nog en sväng på stan till veckan.

Jag kom hem med en kroppskräm iallafall,  BODY BUTTER  så nu sitter jag inkletad i soffan och myser!



BODY BUTTER från Body shop är det enda riktiga mot vintertorr hy!


Kommentarer
Postat av: modern

Gilla:)

2010-11-14 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0