STOCKHOLM

Japp, imorgon lämnar jag metropolen "Sundsvall" och rullar mot Stockholm!
Jag, mami och Åke skall på Globen Horseshow! Helt fantastiskt roligt skall det bli!
Lite shopping skall vi nog också kunna klämma in! 

Om det är så att någon tycker att jag har varit snäll i år, jag säger bara om... så vill hon "jag" tipsa om klapp-önskemål...



Åhléns 139:-

Wilson

Mio Pläd Wilson, svart, 130x170 cm, 100% akryl, 379:-


Deep Down Detox
KICKS Ansiktsmask DEEP DOWN DETOX  99:-


 Brödkniv...Sängkläder... Höööga ljusstakar i silver... Vitt tidningsställ från EM möbler som det står magazine på...


Ja nu har jag iaf tipsat, men jag blir glad för vad som helst!

Tänk ändå, snart är det JUL, jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det. Julemys det är grejjer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0