Guess who's back?

Cirka 2 månader senare.. Anyway mycket har hänt vill jag lova, blandannat "FAST" jobb!!! Överlycklig över det!
Dessutom så har jag skaffat mig en ny kärlek, Robert ♥ är såklart fortfarande number ONE men numera får han dela min kärlek med en annan... Ledtråd.... snygg...stor... mörk... och alldeles alldeles underbar!
Vem pratar hon om?

My new car of course, my babe!
Eller det är väl "vår" bil, (kan han ju få tro hehe).

Kommer ni håg min kravspecifikation som jag hade här i bloggen för x-antal månader sedan?

kravspecifikation:

Den skall vara ganska stor
Gärna en mörk färg
Billig i drift
Alla "anti" som finns på marknaden, exempelvis:antisladd,antislir, antirost?!?! osv.
Den får max ha gått 10000 mil
Den skall vara fin
Fullt ös, medvetslös (ingen pensionärsbil)
Schysst musikanläggning

Helt ärligt så uppfyller den allt detta! kunde knappas ha blivit bättre! 

Som sagt mycket har hänt men nu börjar vi om på ny kula, en ny bloggdesign tillexempel vore inte helt fel... 

I morgon åker vi ut en tur till Birsta city, jag fryser och är i stort behov utav en ny jacka. Torr som snus är jag också så en body butter från Body shop skulle sitta fint! 

Dessa skall jag också titta närmare på...




Kommentarer
Postat av: modern

YES, YES, YES .......:) ÄNTELIGEN !!!!!

2010-11-14 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0