There's no sunshine when she's gone...

Var denna första låten jag kom på nu när jag tänkte sol!!!

Idag är jag hemma ensam... usch vad trist på en lördagkväll och allt!!!
Och vet ni vad det vart för lyxmat? Potatisbullar med lingonsylt... Knappt ätbart, jag fattar inte ens hur vi kunde ha det hemma?!? Hade inte varit fel med grillat på min namnsdag... Ja just det släkten det är min namnsdag idag och som vanligt så är det ingen som kommer ihåg det! JO förutom pappsen då :) Men ni andra... blir man förvånad?

Men inte är jag bitter, nä inte alls!

Nä men ett glas vin kanske?

Dagens tänkvärda: Don´t run faster than your guardian angel can fly...


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Hihi gissa vem som påminde honom:) Ha en bra vecka!

2010-05-17 @ 08:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0