Söndagsångest

Usch vilken tråkig rubrik va?
Men ibland får man faktiskt vara tråkig!

Men något som är hur kul som helst är att om en månad idag så åker jag o Robert till Gran Canaria!!! Lovely :)
Guu vad jag längtar efter sol och bad nu.

Har inte hänt så värst mycket i helgen faktiskt så inget värt att skriva om, har mest bara tagit det lugnt och badat badkar, jo krattat enhel del har vi faktiskt gjort.
Jag får alltid blåsor i händerna när jag krattar, trots att jag har handskar på mig.

Haha kom att tänka på förr förra helgen när vi var hemma hos pappa & Annakarin, Robert bytte däck och jag hjälpte till att kratta. Som alltid så fick jag en blåsa mellan tummen och pekfingret, ringde till mamma senare på kvällen och sade just det, att jag krattat och fått en blåsa på köpet, jaha fick du en klänning svarade hon!
Bra där mamma!


Ett stor grattis till Annakarin också som fyllde år igår, hoppas att ni haft en mysig helg!

eleventh birthday cake

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Tack så mycke! Vi har haft det jätte härligt!:)

2010-05-10 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0