Regnig dag...

Fast lika glad för det är jag...

Jag gillar faktiskt lite regn, hellre det är en grå trist dag då det är blåsigt och kallt!
Dessutom så sägs det ju att regn är bra för håret, så ut och gå med er nu!

Appropå hår, så är jag nyklippt! Så himla skönt att slippa trasslet!
Vart kanske lite väl kort... men aja det växer väl ut, sen tycker jag att det är fräschare med ett kortklippt välvårdat hår än ett långt slitet hår som man väljer att ha kvar bara för att ha just långt hår.

Klipper mig his Ullrica på Hårstudion, så himla gullig tjej.
Det är en väldigt trevlig miljö där och man känner sig alltid lika välkommen, dem har lyckats med att få det personligt!
Kommer ihåg när jag skulle prova på en annan salong här i Sundsvall, skall inte hänga ut några namn, men så besviken och ful har jag nog aldrig varit i håret som då.
Först och främst så var det en lärling, inget ont om det såklart men hon brände mig två gånger med platttången.
På ögonlocket och ena örat... mmm skön känsla... som pricken över i:et så stylade hon det inte ett dugg heller, jag som ut som en slickad katt som varit ute i slagsmål (med tanke på rodnaden från plattången) när jag gick därifrån och skyndade mig hem...

Igår var det skivstång kondition som vanligt, duktig jag är. Tackar*
Tog bra i benen, gillar egentligen bättre att träna armarna och rygg (mindre jobbigt) men man vill ju inte se ut som en broiler haha, så bäst att träna hela kroppen.

Hmm vad ska jag slänga in för bild för att det inte bara ska bli ett långt inlägg...

Tycker att det passar bra nu när jag pratat om träning att visa detta muskelberg!
En sjukt stor tjur som stod alldeles intill vägen när vi var på väg hem från vår vandrig i helags sommaren 09.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0