Premiär för "bara" ben

I dag blir det klänning, och än så länge har jag inte dragit på mig ett par leggins.
Jag tror att den värsta genomskinligheten har lagt sig, dessutom så har jag ju nyvaxade ben! att jag har missat fläckvis lite här och där är ju en värdslig sak.

I dag är dagen "det", rapporten skall in senast 24.00. Jag är typ klar bara lite småjusteringar kvar.
Skola idag ett par timmar sedan skall jag äta lunch med wiig på stan.
Kanske att jag hinner kika på dem där byxorna jag tipsade om också i inlägget nedan.

Och ni som är lite trötta där ute, Ge inte upp det är snart helg!


Kommentarer
Postat av: Modern

Japp, och jag jobbar:) Men annars så, och prova venus, jag lovar det funkar...:) inga fläckar, orakade:)

2010-05-20 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0