Monday morning

Tänker bjuda på mig själv så här på måndagsmorgonen!          

10 saker som du (kanske?) inte visste om mig!

1 Jag hatar fötter! Usch äckliga! (utom mina egna då)
2
När jag var mindre var jag sjukligt pryd, som tur är så är jag botad!
3 Jag ÄLSKAR ostfondue
4 Än så länge så har jag inte upptäck någon talang hos mig själv, skulle vara isåfall att jag kan blåsa bubblor i varandra när jag tuggar tuggummi HAHA ni hör ju!
5 Varenda led i min kropp går att knaka... sexigt...
6 Jag är ingen stor köttätare precis, äter i princip bara kyckling/kalkon/fisk
8 Jag kan vara lite av en enstöring ibland då jag tycker att det kan vara skönt att bara umgås med mig själv!
9 Jag gillar ljus, alla ljus speciellt dem som doftar. Måste lukta på dem.
10 Jag är pälsallergiker liksom min mamma, trots det så har både hon och jag alltid haft djur omkring oss, häst, hund, kanin, katt... är man djurälskare så är man, jag menar det finns ju medicin!


Idag kommer Robert lillasyster äntligen hem!!! Hon har varit i Australien tillsammans med sin pojkvän i ett halvår nu, ska bli spännande att höra hur dem har haft det! (Och nu slipper man vara orolig också) Hönsmamma.

Nu? Kaffe!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jamen det får jag ta och göra!:) När har du tid?

Kram

2010-05-10 @ 13:54:54
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0