I know a place Ain't nobody cryin...

Jag blir alltid så glad när man hör introt på denna sång på tv:n, jag talar såklart om efter tio med malou! Mysigt att ha det programmet på i bakgrunden medan man pluggar, fastnar man kan man ju alltid ta en såkallad mikropaus och vända blicken från datorn och titta in i tv:n istället, omväxling förnöjer!

Igår var jag på cirkelfyspasset, det märks att det börjar bli varmare ute nu då det blir allt glesare med folk på passen. Egentligen så är det ju rätt dumt att göra så... ( Jag är en av dem) jo att man tränar som ett as hela hösten och vintern sen på vår och sommar halvåret så är inte träningen så himla viktig längre, solstolen lockar alltför mycket.
När det väl börjar gå mot kallare tider igen så är man tillbaka på ruta 1 igen med träningen.
Men inte i år! jag ska banne mig försöka hålla igång, kanske inte lika intensivt men två pass i veckan borde man ju kunna komma iväg på!

Det är så trist att jag verkligen hatar att springa, starkt ord det där men jag tycker att det är så tråkigt.
Jag säger som mormor ja, jag vill ju se saker och ting och inte bara springa ifrån allt!
Promenader är mycke trevligare, gärna långa då man har med sig fika och kan sätta sig ned och bara vara!

Nu skall jag fortsätta med pluggandet, ha en trevlig dag alla rara läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0