"I brist på annat att skriva om"


Visste du?

att jag vill köpa
En SYSYEMKAMERA såklart!
att jag har Världens bästaste Ebba 
att min senaste kyss Fick jag av Robban
att jag lyssnar mycket på Hmmm inget särskilt just nu
att jag funderar på Mycket just nu...
att jag pratar Lite för mycket kanske?
att jag inte gillar Folk som inte håller tider!
att min första riktiga kyss Inte var så lyckad :P
att jag avskyr när folk snackar Om sig själva, skrytigt! 
att kärlek Är väl helt underbart!
att jag gillar När min vilja går igenom
att jag alltid kommer att Älska dig Robert
att jag är förälskad i Dig Robert!
att sist jag grät Förrgår!
att min mobiltelefon är Riktigt ful och gammal
att när jag vaknar på morgonen Är jag kissnödig så in i norden
att innan jag går och lägger mig Måste jag gå på toa en sista gång
att jag just nu tänker på Om jag ska hjälpa Robert i tvättstugan än att pyssla med detta:P HAHA
att i morgon kommer jag Först att jobba, sen på kvällen umgås med Robert´s familj 
att jag hoppas Att saker och ting löser sig
att jag verkligen vill Vinna en miljon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0