Hur svårt kan det vara?

Väldigt svårt tydligen iallafall om man tittar på mina stackars naglar, som jag inte kan låta bli!
Jag pratar naturligtvis om den fula ovanan "Nagelbitning" usch jag tycker att det låter äckligt bara att skriva det, och likt förbannat kan jag inte låta bli att riva och bita.

Vad skall jag göra? Har ni några tips därute så tar jag gärna emot dem. 
Jag vill ju ha fina välmanikyrerade naglar, kanske målade i någon rolig färg ( billigt och enkelt sätt att piffa upp en outfit med).

Förresten nu när jag ändå vänder mig till er läsare, är det någon som har testat blomman doftjasmin?
Svår/lätt? doftar gott???

Och appropå dofta gott!

Denna söta doftpåse doftar underbart gott, och jag har en i mitt badrum!
Finns att köpa hos Nordljus

Doftpåse Magnolia - Scentations
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0