En trevlig måndag

Trots omständigheterna med mitt rapportskrivande så var det en trevlig måndag igår, mitt över dagen så tog jag en välförtjänt paus från skrivandet och satt mig ute på gräset tillsammans med Ebba (the cat) lovely tyckte både hon och jag!
Quornbiffarna jag gjorde till middag vart inge vidare då dem inte höll ihop så bra men smaken var det inget fel på iallafall.
Efter maten så gick jag och Robert på en långpromenad i det underbara vädret, först gick vi ned till stan och sen upp på södermalm och vidare till södra berget, fin utsikt därifrån!
Sedan blev det kaffe och skorpor hos mommo, gött!
Hon hade köpt en jättegod marmelad från "tant Anci och fröken sara" (gillar namnet) måste nog också köpa en!

Iadg är det tisdag och nya friska tag!
Dagens aktivitet? Rapportskrivande
Kvällens aktivitet? Cirkelfys

Dagens tänkvärda: Be yourself everyone else is already taken! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0