aaah det doftar karl!

Jag gjorde fint på the balcony igår, det vart så fint! Jag skall lägga upp lite bilder sen har jag tänkt!
Snart kommer wiig hit, tyvärr kan vi inte bara sitta och snacka och ha trevligt, nej nej här skall pluggas på den där förbannade skiten! ( ja jag är less nu).

Angående rubriken så är min deodorant slut, notera att det står doftar och inte luktar.
Jag har tänkt på folket i min omgivning och för er skull har jag dagen till ära Herrdeo, för undvika obehaglig lukt!

Kanske att det blir denna lilla pärla på examen...


BENDE dress
Lånad bild!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Sjukt fin klänning!

2010-05-26 @ 15:19:14
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0