Uppdatering...

Var ett par dagar sedan jag skrev nu, så här kommer en kort uppdatering så ni vet vad jag har haft för mig.

  • Fre,lör,sön Var i Hassela med Pappa & Annakarin och provade mina nya skidor (gick bättre än förväntat). Mycket trevligt och "herre" vad god mat Annakarin lagar. Innan vi åkte så tog jag Greyan på en tur i skogen, fullt fart!
  • Måndag Skola, Sedan åkte jag och Clara till Birsta för att titta på lite "nödvändigheter" Kom hem med ett par stavar, och en tvål och lite pyssel från panduro. När vi kom hem så lagade vi mat och till efterrätt så vart det godis (ja på en måndag). Tittade lite på tv sen somnade vi.
  • Tisdag Skola, jag och wiig fastnade med bilen så en hunk fick dra loss oss med sin lastbil, tacka vet jag karlar. En snabbis på fyndis, behövde en sak till pysslandet som jag har trulat med idag, kan tyvärr inte visa några bilder än... Nu ligger jag framför tv:n med min lilla rosa dator på magen och är helt slut efter ett cirkelfyspass.

Funderar på att simma imorgon någon som ska med?



                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0