Underbara lördag

Detta förgyller min dag:

  • Det är helg
  • Solen skiner
  • Robert har kommit hem ♥
  • Har varit och tränat och bastat...skönt...
  • Vi ska sannolikt åka till Hassela i morgon

Är det inte härligt med helg så säg?

Igår var jag på Biteline med Fredric, mycket trevligt och gott med tacos.

Dagen började men att städa upp lite i lägenheten, som varje dag ungefär... Sedan pallrade jag iväg till Friskis för ett medelpass. Härligt att träna på morgonen då det oftast blir på kvällarna annars för min del.
Igår träffade jag jag mamma ( Ja jag har fått det bekräftat, jag skiftar i en blå-grön nyans...) Vi drog upp tröjorna för att jämföra... My god hon blir brun den kvinnan. Bajskorv! nä jag är inte alls avundsjuk.

Som den snälla modern hon är så fick jag presenter, Jag fick en sjal, flip-flop, shorts, kortkortkort kjol, väska, body butter,armband och fotlänk och inte minst en jätefin tavla som jag bara sett på bild ännu. Tusen tack mamma du är alldeles för snäll.

Egentligen så borde jag plugga idag eftersom jag har tenta på fredag, men vet i vad min undanflykt är? slut på papper i blocket Ha! Inte mycket jag kan göra åt saken heller hur?

Idag skall jag prova mig på att baka Foccacia.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0