Tråkiga utgifter

Okej, det finns kanske inga roliga utgifter heller, men vissa är helt klart värre än andra.
Var ner på biblioteket, där en skuld på 130 kr väntade då jag lämnat tillbaka en bok försent... Får skylla mig själv.
Var på coop och handlade och bestämde mig för att bli coop medlem då jag tycker att dem har ett bra sortiment och ger bra erbjudanden. 100 spänn där med.
Okej det kanske inte några jättesummor direkt, men hade hellre lagt dem pengarna på något annat. exempelvis stockholmsresan nästa helg...

Fick två frågor på mitt förra inlägg som jag tänker besvara.

Japp Tova är min hund, hon är en åttaårig svart dvärgpudel.
Angående mitt namn som är Sofia, så ja jag tycker det är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0