Tantvarning

Fick en sådan lust att brodera, kommer ihåg när jag var "yngre" att jag älskade att brodera på syslöjden. (Var nog det ända jag kunde på den tiden inom det området). Anyway...
Hittade en hemsida där man kan ladda ner gratis mönster, sidan hittar du här.

Eftersom jag själv har en pudel så diggar jag detta mönster. Min är dock inte lika stiligt klipp som denna, föreställ er mer en... ehh... limpa som blivit överkörd av en gräsklippare... japp där har ni den perfekta beskrivningen.

gratis_broderier_16

Idag åker min älskling Clara ♥ till Italien i hela tio veckor. Kommer att sakna dig så mycket.
Vi åt en avskedsmiddag på Dolcetto tillsammans med Wiigus och Malin (Angelina jolie). Men jag gillar inte ordet avsked för vi ses snart igen!

Nu har jag nyss varit och tränat och förtjänar att slappa framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Limpa ????? Överkörd ????? :)

2010-03-18 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0