Stockholm nästa!

I morgon åker vi till Stockholm över helgen, trevligt!
Får se vad vi hittar på, vi ska iallafall börja med att hälsa på Roberts farmor, jag har faktiskt aldrig träffat henne trots att jag och Robert varit tillsammans så länge. Har av någon anledning inte blivit så...

Självklart ska vi ta en runda i staden också, så är det någon som känner för att sponsra så hör bara av er så får ni mitt kontonummer?!?!? :) )
Nu har jag tvättid fram till tio... uscha! Men skönt när det är gjort!

Tyvärr så kan jag inte lägga upp några nya bilder då sladden som vanligt är spårlöst försvunnen...

Ha en trevlig helg nu allihopa och ladda batterierna!



Kommentarer
Postat av: Clara

Åh vad härligt att läsa lite om vad som händer hos dig!!

Vi är självklart på skype olika tider, jag är oftast där på kvällarna, typ runt 9..?

Hur trivs du på LIAn??

Hoppas ni får en underbar helg i Sthlm o shoppa loss åt mig oxå!! :)

Saknar dig massor!!

Massa kramar fina vän!

/clara

2010-03-25 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0