Söndag...

Helgen gick lika fort som vanligt, och snart så står man inför en ny vecka. Som för övrigt kommer att vara hemsk.
Vilket underbart väder det var igår! Jag var i Hassela hela dagen, så mysigt och vet ni? jag gjorde ett stort framsteg, fröken Sofia kan nu nämligen svänga till vänster också! Det ni.
Det var jag och mamma som åkte denna gång, och Fredric & Kicki åkte för sig.

MEN!
Idag när jag vaknade så kände jag att jag hade så j*vulskt ont i ena låret, och det är inte träningsvärk.
Jag måste ha sträckt det, i vissa lägen så kan jag inte stå, det "bränner" till hela vägen och gör sketaont.
Så att rida idag var ingen bra ide, vi kom inte så långt om man säger så.

Vet ni förresten vart man kan köpa en canvasram? Tavlan som mamma köpte till mig i Thailand är jättefin.

Ha nu en trevlig söndag allihopa.

(Jag håller fortfarande tummarna på att jag vinner pappelina mattan som jag tävlar om. Se inlägget längre ned)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0