Onsdag...

Vart tog denna dag vägen? jo i tvättstugan (11-15). Har tvättat allt som går känns det som, men nu är det gjort "lovely". Har städat litegrann idag, och vet ni jag gillar verkligen vår lägenhet men det skulle inte skada med ett större badrum och en större hall och en större... ja ni hör ju det är storleken som är problemet. Finns ju något konstigt ordspråk som säger att storleken inte har någon betydelse men tydligen så har den ju det.

Har fixat lite mat, vad tråkigt det är att laga mat till sig själv, man lägger inte ner någon tid för att det skall bli gott utan det är mer för att bli mätt. Ikväll blir det ett skivstångspass.

Jo mamma & övrig släkt har kommit hem nu, dem verkar ha haft det underbart! Behöver jag säga att jag också vill åka till värmen? Robert...

Nä nu skall jag dricka en kopp te med en rejäl klick honung i, hade lite ont i halsen i morse... Förresten appropå honung, köpte en ekologisk sist jag var på ICA och jag måste säga att jag blev lite besviken, inte särskilt god.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0