Härliga Söndagsångest

Det hör till med söndagsångest på en söndag tror jag, känner mig ofta lite knepig på söndagar. Egentligen så tycker jag nog bättre om måndagar för då har iallafall veckan börjat, söndagen är någonstans därimellan avslutad vecka och påbörjad... Men vad jag babblar...

Igår var jag bjuden på middag hos mormor :) det var väldigt trevligt.
Strax innan nio så åkte vi ned på stan för att se Änglavakt.
Den får i betyg: 2 av 5 cupcakes



Liksom Alice i underlandet så var även denna film lite underlig och seg.(Men egentligen så kanske det är mig det är fel på) Men den var fin och jag tycker nog att man kan se den, dock inte nödvändigtvis på bio.

Dagens:
*Komma iväg till biblioteket
*Baka bröd (vart sugen efter jag läst Lillens blogg)
*Fixa till en sak i köket som jag pysslar med
*Hitta min kamerasladd så jag kan visa lite bilder
*Ta en "långis" med Tova

Usch med denna gedigna stavas*?! lista så måste jag sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem är Tova? Din hund? :)



Är du nöjd med ditt namn?

2010-03-21 @ 14:45:16
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååå vilken hemmafru du är! Vart inspirerad av dig och står faktiskt i detta nu och bakar bröd. Råkade dock ta i kardemumma (vilket man tydligen bara skulle ha i bullar) men vafan det är inte så lätt :)

2010-03-21 @ 15:26:41
URL: http://pysselochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0