Fönsterproblem

Fulaste platsen i min lägenhet just nu är helt klart fönsterbrädan i vardagsrummet, eller egentligen hela fönstret.
Vintergardinerna hänger kvar (mörklila) och på fönsterbrädan står en sne fejkorkidé brevid en vit tom "jotexkrona".
Det står även en lampa där och en ful termometer som ligger intill hela spektaklet...
Sen att jag har en liten gullig katt här hemma som trycker nosen mot rutan så den blir full i snor gör ju inte saken direkt bättre (speciellt inte om solen lyser in...)

Jag måste ta tag i detta!

Men... jag vet inte riktigt hur jag vill ha det... alla blommor tar jag ju livet av, förutom garderobsblommor och sådana har jag redan i köket och det känns lite tråkigt att ha samma blommor i hela lägenheten.

Tips och Idéer är välkomna!

Ikväll blir det cirkelfys.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0