So long Sweden

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera men på senaste tiden har jag haft fullt upp.

I Torsdags tog jag min examen och kan numera titulera mig som kvalificerad inköpare. 
Två år av mitt liv har jag ägnat åt denna utbildning så nu får vi se vad som händer! Jag hoppas såklart på ett jobb inom den inriktningen men som det ser ut nu så kan man nog inte vara så kräsen.

Oj förresten glömde jag säga det att i morgon åker jag o Robert ♥ till Playa del ínglés och där stannar vi i två veckor! UNDERBART! Som vi har längtat efter denna resa.
Tåget mot Arlanda går i natt och innan det så måste jag ha hunnit packa klart... hur nu det ska gå?!?!? Som det ser ut nu så är jag skeptisk

Jag har med mig två böcker som jag ska njuta av i solstolen, Dyngkåt och hur helig som helst och Isprinsessan. Det känns så skööönt att få läsa något annant än kurslitteratur.




Lånad bild


Jag får se om jag kommer att uppdatera bloggen något under vår semester men ni kan ju kika in ändå om ni saknar mig!

So Long Sweden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0