Well good morning to you too!

Började dagen med att sparka in foten i min fina sockerlåda medan jag stod vid sängen och bäddade, kroppen vek sig av smärta och ramlade därför vidare in i nattduksbordet, som naturligtvis välte och på bordet stod blandannat en lampa som som kom farande i en jävla speed rätt in i huvudet.  

För er som undrar så är ena tån sönderslamsad och blå! Det finns bildbevis om ni är intresserad? Hör isåfall av er.
Jag har sagt det förrut men det tåls att säga igen (inte sant lillemor?) just our luck!

Såg snabba cash igår, hyffsad film men jag har sätt bättre!


Kommentarer
Postat av: modern

Jag har sett bilden.....oj oj oj

2010-07-28 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0