Regnbågens alla färger

Jag har efter 23 år lyckats spara ut mina naglar!!! Woohoo vilken bedrift.
Drivkraften som låg bakom var helt enkelt att kunna måla naglarna i fina somriga färger.
Jag gillar fransk manikyr också men det tar ju så lååång tid... så tillbaka till det där med färg.
Har förstått att det är blåa naglar som gäller men jag har lite svårt för blånageleffekten... så därför valde jag att köpa ett korallfärgat nagellack från Vivia la diva (billigt och bra?) istället.

Resultat? Billigt var det men hua vilket värdelöst lack, torktid på ca 4 timmar och om du lyckats bibehålla färgen under dessa timmar så kan du räkna med att behöva måla om naglarna dag 2 då färgen har släppt.

Är det någon som har något tips på ett bra märke som håller och är lättapplicerat?  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0