Grattis Sofia!

Fyllde 23 bast igår, herregud vad tiden går fort det känns som om det var igår jag tittade fram på BB.

Födelsedagen firade jag hemma hos Pappa & Annakarin (För litet hemma hos mig).
Vi käkade grillat och till efterrätt marängsccchhwiiiich! Det var riktigt gott.
Jag fick fina paket och kosing, tack så hemskt mycket!

Appropå paket, är det någon fler än jag som tycker att det är en aningens jobbigt att stå där i mitten av sällskapet och öppna paket?
Jag skall lägga upp lite bilder på dem senare men nu ska jag åka och på träning och efter det så ska jag nog åka till stugan.

Vet ni en sak varje gång Robert går förbi mig när jag bloggar så håller jag för skärmen och säger meeeen måste du vara så nyfiken? eller sluuuuta...... Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0