God mitt i natten

Skrev ett sådant trevligt inlägg under dagen men som vanligt med blogg.se så försvann det...
Men för att göra en lång historia kort...

Dagens: *Tränat 
              *Skrivit klart mitt CV och Personliga brev ( ja jag vet det tog ett tag)
              *Hälsar på och spenderar natten i Norrhassel

Vad lite det såg ut nu då, jag som tycker att jag har haft fullt upp! 
I morgon blir det Birsta med mami, bara en snabbis. Sedan skall jag & Robert till pappa och Annakarin för att hjälpa dem med veden och smart som jag är så bjöd jag även in oss på middag. 
Mamma och jag har haft många diskussioner idag, några givande och några lite mindre... 

            Dagens bästa var iallafall:
            Mamma: jamen du får välja mellan Umeå, Uppsala eller Gävle!
            Dotter: Men Gävle... usch det låter inge kul...
            Mamma: Nä, men det är ju bara för att det låter som förjävligt

Vad ska man säga? det kom från hjärtat iallafall!

Puss o Kram




Kommentarer
Postat av: modern

jaha......:)

2010-07-30 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0