Bloggpaus

Som ni kanske har märkt så har det varit väldigt lite uppdateringar här på bloggen.
Varför då kan man ju fråga sig? Av den enkla anledningen att nu är det sommar och jag tänker njuta varenda sekund av den, till hösten har jag förhoppningsvis ett jobb att gå till och då är det slut med ledigheten.
(Igår loggade jag in på min mail och hade 70 olästa) Så det är inte bara bloggen som blir lidande.

Så nu vet ni vart ni har mig denna sommar, men jag kommer tillbaka.
Kanske att det ibland dyker upp något inlägg så om ni vill så kan ni ju kika in här emellanåt ändå!

Till sist: Se till att ta tillvara på denna sommar på bästa möjliga sätt, rätt vad det är så är det vinter igen.




Bild: Från vår "Balcony"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0