A new week has arrived

Igår var det en perfekt loppisdag, regnet öste ned men jag var glad för det, och gladare vart jag när vi åkte därifrån med en.... Sockerlåda! 75 kronor fick jag pynta och det var den värd. För tillfället så står den i sovrummet och extraknäcker som tidningslåda men jag vet många fler användningsmråden men det får bli ett senare projekt. Vacker är den!



När vi ändå är inne i det pyttelilla sovrummet så vill jag visa er vad står i mitt fönster!



Kronan hade jag hemma, men plättarna på tråden och krukan med hjärtat fick jag i födelsedagspresent av min fina vän Clara.

Och appropå Loppisfynd... Titta vilken fin oljelampa jag hittade för ett par veckor sedan. 30:-



Själva glasfoten är superfin, små små prickar...

I morgon kanske jag åker ut till stugan...





Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0