Snart är det helg

Det är vad jag intalar mig själv just nu. En ny kurs har börjat och jag kan säga att nivå steg en aning... Jag vet med andra ord vad jag har att göra inom den närmaste tiden... Men jag börjar dock se ett ljus i denna tunnel, det är bara den här kursen och en till sen så är jag klar med utbildningen. (Efter praktiken då). 
 
Vad händer annars? Igår var jag på Birsta med mamma vart inte alltför mycket shopping för mig då jag kan informera er om vad som stod på mitt kontoutdrag: 1,26 kr WTF? Tur att jag har ett kriskonto att ta av!

Men tur att jag har en sådan snäll mamma, fick en scarf av henne. Och ett av mina presentkort som jag fick i julklapp gick till ett par superfina leggings från vero moda.

Senare på kvällen kom Svärmor och Richard hit och såg på film, mysigt!

Idag har jag tvättat och tränat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0