Så det snöar

Inget ont om snön men detta är ju att gå till överdrift!

Annakarin ringde igår efter att hon läst mitt depp-inlägg och frågade om vi skulle ta en fika på stan,  och det gjorde vi! Mysigt, Jonte var också med.

Hmm annars då?

* Lite träningsvärk från cirkelfys-passet igår
* inte fullt lika deppig som igår
* inga finnar att tala om (härlich)
* lite hungrig... men maten står i ugnen, blir torsk med senapsås ( gott? ingen aning!)
* Ja just det, Robert & jag har uppgraderat oss, 40 kanaler på TV:en! (Thanks brother)


Sen till den stora frågan, vart är den röda tråden i denna kurs som jag läser nu? Tanken är att denna skall knyta ihop hela utbildningen, men just nu känns det som om jag vill dra på mig dumstruten och skämmas i ett hörn.


Bilden är lånad


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0