Någon som vill byta?

Idag är det Fredag och vad gör jag? Pluggar... som vanligt, och det värsta är att jag med 100% säkerhet inte kommer att bli klar med detta idag... fy fabian. Inte vart det någon bra start idag heller, slut på mjölk och flingor! Det vart en kaffe och en C-vitamin brus istället, bra där Sofia... Men nu ringde min käre bror och undrade om vi inte skulle ta en fika! och eftersom jag inte är den som är den så var jag på! en liten paus kan väl ändå inte skada? By the way hämtmaten igår var ingen höjdare! En klump med nudlar och kyckling som smakade dött! Nice Usch vad jag klagar, det är Fredag ryck upp dig! Dagens bästa: All thet you have is your soul med Tracy Chapman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0