Deppig...

(Varning för tråkigt inlägg)

Usch idag känner jag mig låg, har egentligen lust att bara gå och lägga mig igen och hoppas på att somna om sova bort ångesten för att sedan vakna på ett bättre humör. 
Kan egentligen inte säga exakt varför jag är nere, jag har sådana dagar ibland ( som säkert alla har) men nu är det här min blogg och den handlar om mig. 

Det är en väldigt  jobbig känsla att vara deppig, just nu känns det som om jag har hela världens problem på mina axlar och detta leder till en hållning som jag nu ska försöka beskriva: föreställ er en rakryggad människa som fallit framåt med en kut rygg, och då själva "kutet" är så kraftigt att armarna når till golvet för att släpas efter kroppen när man rör sig framåt, Thats me!

Vet inte hur många riktigt djupa suckar jag gjort bara på dem här timmarna som jag har varit vaken och fler lär det ska bli.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0