Bättre sent än aldrig

Mitt 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Det börjar bra ;) ingen aning

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte att jag hade några löften... skulle vara att sluta bita på naglarna som vanligt då, men nä jag lyckades inte i år heller...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Lina :) tvåbarnsmamma!

4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min morfar :(

5. Vilka länder besökte du? - Inget fy fabian vad tråkigt

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - En lääängre sommar

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Alla dagar har väl haft sitt syfte?

8. Vad var din största framgång 2009? - Det finns nog inget som jag direkt kan skryta med ;)

9. Största misstaget? - Misstag är väl till för att lära av!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nopp

11. Bästa köpet? - Min kaffekokare

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Skolmaterial

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Vilka svåra frågor!!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Ingen aning

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Kanske lite ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tagit vara på dagen

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Oroat mig

18. Hur tillbringar du julen? - Med familj och släkt i Norrhassel

19. Blev du kär i år? - Är alltid kär

20. Favoritprogram på TV? - Tycker om inredningsprogram! och förkväll!  

21. Bästa boken du läste i år? Har inte haft tid med några andra böcker än skolböckerna...

22. Största musikaliska upptäckten? - Jadu...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- En popcornmaskin, men tur de kanske för hur skulle den få plats???

25. Något du önskade dig men inte fick? - Nä det tror jag väl inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Den firades i stugan

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Hmm mer ridning, och resor!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Det skall vara bekvämt ;)

29. Vad fick dig att må bra? - Vänner och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Persbrandt som vanligt då

31. Vem saknade du? - Mina gamla vänner som jag ser så sällan!!!

32. De bästa nya människorna du träffade? - Clara och Britten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0