Är det inte typsikt så säg!

Idag måndag är jag arg för att:
jag hade sett fram emot att gå på cirkelfys passet på Friskis & Svettis, men så vart det inte. Det började med att jag stressade hemma för att hinna dit till klockan sju när passet skulle börja. Jag kommer dit och har bytt om och är glad i hågen, tills jag upptäcker att jag bara har en sko med mig EN! Suck varför blir man förvånad? Vill inte uppfattas som kinkig men jag föredrar att träna med en sko på vardera fot.

Men inget ont som inte har något gott med sig, tog bilen till mormor istället och blev bjuden på kakor. Det kan man väl säga är träning det med? tuggträning! gott var det iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0