Äntligen klar

Nu har jag skickat in min hemtenta, blev nio sidor lång... det känns väldigt bra, synd bara att på Onsdag ska en annan uppgift in som jag inte ens börjat med eftersom jag inte fått kurslitteraturen än. Men vad ska jag göra åt det? Ingenting känns det som nu!

Efter skolan var vi på After work på Stadhuset, Mycket trevligt. På fredagar så erbjuder dem buffe om man köper något att dricka, jag köpte ett glas rött vin, det var jag värd och jag menar det är bara fredag en dag i veckan.

Tack fina mamma ♥ för termosen!
Såg den på Ikeas hemsida och tycker att den är ruggigt lik stelton termosen. Men en stor skillnad är priset, denna går lös på 59;-

Förresten trevlig helg på er alla!
BEHÖVD Termoskanna
Bild: IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0