Vips så var dagen slut

Jag hade en plan för denna dag, men den kraschade redan på förmiddagen...
Tänkte börja med att åka till ICA (blä) för att hämta ut ett paket till lilla mig... samt för handla mat så att vårt lilla kylskåp inte behöver stå och gapa tomt, finns det något värre? Särskilt om man får besök och inte har något att bjuda på.
(Tänkte faktsikt till och med baka muffins). Efter mathandlandet tänkte jag kika in på Fyndis bara för att det är så roligt att strosa omkring där.

Men nu är klockan tickat iväg till halv fyra och jag har inte gjort något annat än pluggat... har man väl satt sig med böckerna så fastnar man där.
Okej nu har jag ju eftermiddagen på mig men jag gillar att bocka av saker på förmiddagen.

Nu dricker jag en stooor kopp kaffe för att piggna till, skall hämta Robert vid fem för att gemensamt åka och handla, är ju ioförsig trevligare att handla två.

Tror jag ska göra denna lasagne

Nu skall jag gå ut med hunden som snarkar sig igenom hela dagarna, hon snarkar värre än mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0