Trassel...

Robert älskar sladdar, alla typer och gärna en dubbeluppsättning av allt, dessvärre så delar jag inte hans passion.
Är det något som är riktigt fult om ni frågar mig så är det sladdar.
Som tur är så finns det många riktigt fina sladdgömmare ute på marknaden, gillar dammråttan i grått skarpt.




(Hmm nu har det blivit två collage tätt här på bloggen, men det är ju faktiskt rätt kul)

Jo en annan rolig sak som jag hittade om man istället för att gömma sladden vill framhäva den.
På äntligen hemma tipsar dem om träkulor som man trär på kabeln. Roligt och annorlunda, är sugen på att göra så med min hörnlampa. Men jag skulle satsa på stora vita kulor, kanske ett framtida projekt? 


Bilden är lånad från hemmakanalen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0