Ombyggnation...

Försöker ändra designen litegrann i bloggen, men jag är långt ifrån klar. Tur jag har Robert som hjälper mig lite.
Från det ena till något helt annat, vilken underbart väder det har varit denna helg "Våren är påväg".
Hade stora planer på att baka denna helg men det vart inte så, får ta det någon annan dag istället, kanske någondag som bjuder på ett sämre väder...

Min kära mormor fyller år på Tisdag men vi firade henne redan idag på Tandoori house (my favourite) jag älskar maten där. Tror jag ska ge mig på lite indisk mat här hemma också. 

Men jag kan faktiskt få glänsa lite i solen idag eftersom jag har hunnit städa, tro mig bara för att man bor på 40 kvm så betyder inte det ett skinande rent hem, snarare tvärtom. Man liksom bara flyttar runt på sakerna när man som mamma säger "plockar" som betyder städar.

I morgon är det skola för hela slanten, hoppas dock på att det inte blir en hel-dag...

Usch vad klockan är mycket... godnatt mina vänner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0