God mitt i veckan

Redan onsdag, vart tar dagarna vägen? Idag har jag bara varit hemma och pluggat och i pauserna har jag hunnit kammat på hunden och varit på en längre promenad med henne, samt städat kylskåpet som by the way is empty...
Jag gillar verkligen inte att handla mat och föredrar därför att storhandla så att man slipper ränna på ICA var och varannan dag, Robert däremot handlar däremot bara det absolut nödvändigaste just då vilket resulterar i ett x-antal besök på ICA i veckan. Hmm behöver jag säga att vi inte är riktigt överens där...

Vi funderar på att åka till Umeå till helgen, men det verkar som om det ska bli dåligt väder så vi har inte riktigt bestämt oss än. Men jag vill göra någonting till helgen...

Tänkte förresten tipsa om en hårinpackning som är helt underbar!
(Den luktar ljusgrönt Extra tuggummi...)

Finns på Kicks och Åhlens

Ikväll ska jag träna, blir ett skivstångspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0