Fy f*n vad jag är bra

Rajrajrajrajrajraj raj raj som jag och Britten skulle sagt!
Jag klarade tentan! Förstår själv inte hur det gick till. Påväg hem från gymet fick jag ett sms från Clara att vi fått tentaresultaten mailade. Jag gick med Robert hem och jag lovade honom min vänstra arm och mitt högra ben samt mitt liv om jag klarade tentan.

Jag är väl inte sämre än att jag håller vad jag lovar så det är väl bara att börja gnaga bort kroppsdelar nu då...
Hoppas han inte tog allt för allvarligt på mina uttalanden och låter mig slippa för den här gången.

Annars då?

Jo min underbara mamma fyller år idag!!!
Det är så tråkigt att jag inte kan gratta dig idag då du är i Thailand (men det är ju inte direkt synd om dig för det).
Men vi får hitta på något när du kommer hem istället.

Det finns ett ordspråk som är ungefär såhär: Jag klarar mig själv bara mamma är med!
Det säger nog mycket om min relation till mamma, hon har alltid funnit vid min sida och jag vet att jag alltid kan vända mig till henne vad det än gäller.




Kommentarer
Postat av: Lillemor

Grattis till tentan!:D



Och jag kan inte annat än hålla med om Lena, hon är

underbar! Ibland funderar jag på hur min uppväxt varit ifall jag inte haft henne att prata med..

när man känner att man inte kan prata med sina "egna".



Kram!

2010-02-23 @ 09:58:17
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0