En sol tack

Seriöst minus 25 grader?!?!? Det är inte roligt längre, man blir handikappad.
Det räcker väl med minus 10? Då man kan sitta ute på en filt med en kopp varmchoklad och en ostfralla.

Jag var och tränade igår, skivstång som vanligt och det kändes bra, idag blir det cirkelfys.
Jag skulle vilja komma iväg och simma en dag i veckan också för bastandets skull men det verkar inte vara någon som är intresserad utav det?

Hur som haver:
Har lagt undan ett par skidor tills idag. Har beslutsångest, 1600:- för dem nu och förrut gick dem på  3400:-
Svarta med blommor på från HEAD, dem är superfina och för nybörjartjejer och jag vet att jag inte kommer att hitta några billigare, men som student vadar man inte i pengar direkt. Har ju inte köpt några pjäxor än heller.
Fredric ska komma och hämta mig när han har lunch och då har jag väl förhoppningsvis bestämt mig.

Nu ska jag dunka på kaffe (som bror säger) och käka frulle.



Såg väl gott ut? Bilden lånade jag från recept.nu

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jag hade gärna följt med och simmar något, men jag

har ju ingenting att simma i! Köpte ju den där gräsliga baddräkten för evigheter sedan och jag vägrar ha den!:P

Kram

2010-02-23 @ 09:59:46
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Annakarin

SUPER GRATTIS till din tenta! Tycker du ska slå till på skidorna, pjäxor finns hos oss, kom å prova vettja:)

2010-02-23 @ 10:39:45
Postat av: Modern

Grattis Grattis Grattis jag sa ju det att du skulle klara tentan:) Kop skidorna !!!! Fast jag tror ju att du redan gjort det, eller hur :)



Miss you puss puss

2010-02-23 @ 13:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0