What to do?

Gudars vad gott det är med kräftor, och såklart västerbottenpaj, för att inte tala om rostat bröd med majonäs...
Ja det är väl ingen direkt hälsobomb! Men gött var det!
Till efterrätt så gjorde jag en något lättare variant, nämligen Varm frukt med vitchoklad.
Det är superenkelt och väldigt gott!
I princip så kan man nog välja vilka frukter som helst, jag valde: kiwi, banan, äpple och honungsmelon.
Skär upp frukten i ganska småbitar och blanda ihop dem försiktigt. Lägg nyttigheterna i en ugnssäkerform.
Riv sedan den vita chokladen och strö över. Ställ in hela ekipaget i ugnen ca 10 min eller till chokladen smält på 175'C. Serveras såklart med kaffe till! Testa!

Ja nu är det måndag igen, jag vill ha ett jobb NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0