As I promised

Så kommer här ett inlägg såhär på kvällskvisten och allt!
Lillemor har nyss åkt härifrån, vi såg på filmen Brothers med Jake Gyllenhal, Tobey Maguire & Natalie Portman. Frågar ni mig så tycker jag att den var superbra, frågar ni Lillemor så får ni nog höra något annat... Smaken är ju som sagt olika!
Det har hänt mycket sedan jag skrev något senast, jag har bland annat fått ett jobb!!! Dock bara tillfälligt men jag är superglad ändå! jag börjar den 30 augustí.
I lördags var jag på auktion tillsammans med Robert och pappa & Annakarin. Mycket skrot men även en del godbitar, men seg som man är så hinner klubban slå i bordet innan jag ens hunnit yttrat mig... Kan även erkänna att jag känner mig lite fånig, har liksom en taskig pipa som inte hörs så man kan lika gärna vara tyst.

Jag har ju haft höst ganska länge nu så det är väl inte så konstigt att jag börjar snegla på höstkläder?
Skorna: Din sko
Tunika: Lindex
Sporttröja: Hm (ut-och-gå plagg)


Midcut boot






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0