7 1/2 år ♥

I dag firar jag och min Robert 7 1/2 år tillsammans! Det är helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt!
Men jag tänker inte lägga ut någon kärleksförklaring här i bloggen, den ger jag till min älskling direkt istället!
Sofia ♥ Robert = Sant



Ikväll har vi bjudit in mamma och Åke på kräftskiva! Det skall bli mycket trevlig.
Kräftorna ligger på tining, och jag skall baka en västerbottenpaj!

Mamma jag tror jag har lärt mig sången nu!

Kräftan och jag, kräftan och jag vi trivs så bra tillsammans du och jag!
Kräftan och jag, kräftan och vi trivs i fröjd och gamman!
Där ligger du på ett faaaat av dill och loooooovar precis så mycket du vill
Och fååååår man en isakall nubbe därtill, av glädje du faller samman!


Nä nu: Tvättsuga, wiiiii....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0