Massa Hundhår

Jag vill inte alls uppfattas som en moraltant eller liknande, men är det nånting som kan reta mig på så är det när folk inte kan städa efter sig när de användt tvättstugan! Bor man som i bostadsrätt som jag så får man vackert dela tvättmaskin men ca 50 andra, gör mig egentligen ingenting, förutsatt att det är fräscht när man kommer dit. Vilket inte händer varje gång. Som idag tillexempel: kliver upp okristligt tidigt för att pallra sig iväg till tvättstugan med en hög av tvätt likt ett berg, vad händer? jo det första jag ser är ett par Björn Borg kallingar som ligger på golvet, och under bänken ser jag gammalt toapapper... Lyckas slänga kalsongernaa i sopkorgen efter att jag med två sopar lyckats få upp dem på kvasten... Ok alla kan glömma ett plagg eller två men pricken över i:et var när jag såg att det var svart hundhår precis överallt... på golvet, i torkskåpet, på maskinerna osv... tror folk seriöst att deras mamma jobbar där eller vad är det frågan om? Man kan ju undra hur det ser ut hemma hos dem??? Jag fick Iallafall leka mamma idag och städa efter vem det nu var... Usch vilket tråkigt inlägg på en fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0