Agerat Hemmafru

Dagen började med pepparkaksbak. Mormor att du under alla dessa år försett oss barn med pepparkakor är för mig helt obegripligt. Det tog mig tre timmar att kavla ut degen och stansa ut figurerna. Men det var mödan värt för dom vart väldigt goda, jag spelar naturligtvis inte i samma division som mormor men ändå. Vart jag vill komma med detta är att mina barnbarn kommer inte att få hemmagjorda pepparkakor av mig iallafall dem får allt hålla sig till godo med Annas pepparkakor köpta på Ica. Men jag är glad att jag har en sådan fin och snäll mormor! Har även varit en sväng till Söråker för att hälsa på våra handledare och för att få betyg på LIA-kursen. Skyndade sedan hem för att svettas på ett skivstångspass med Robban. Svärmor var förbi en sväng på förmiddagen för att hämta mina norska deklarationspapper som hon skall hjälpa mig med. Hon kommer aldrig tomhänt den kvinnan, hon hade med sig lussekatter till oss på två ben och en hartass till hon på fyra. Vi vart alla väldigt glada. Till hemmet fick vi ett Julljus och en "dekorationskula" Tack snälla. Kram I am on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0